Turbane de femei accesorizate confectionate manual

    

Astazi stam de vorba cu Antoneta de la Lune.ro, mâna creativă din spatele acestor turbane frumoase, executate cu pasiune si iubire.


Antoneta, spune-ne mai intai cateva cuvinte despre tine.

"Salut, ma bucur sa putem sta putin de vorba si sa discutam despre turbane femei.
Eu de mica am inceput sa modific haine, sa le adaptez si sa le accesorizez cu resturi din bratari, inele sau cercei. Pe scurt m-am lasat condusa de imaginatie si mi-am creeat propriile mele colectii sa spun asa. Tin minte si acum cat de fericita ma faceau aceste creatii de-ale mele."

Cum de te-ai oprit la turbane de dama?
"Cu trecerea timpului am incercat diferite lucruri, insa, m-am oprit la turbane de femei, deoarece am vazut cat de mult te pot schimba aceste accesorii de imbracaminte, mai ales ca ele iti pot oferi originalitate prin unicitatea fiecarui model, prin culoare, accesoriu sau textura materialului.
Am cautat sa creez un model care ma reprezinta, am ales materialele si am inceput sa le confectionez. Am fost foarte entuziasmata cand cam vazut ca mi-a iesit foarte bine. Astfel am inceput sa experimentez, testand diferite materiale de diferite texturi, mai groase, pentru iarna si mai subtiri pentru vara."

Confectionezi si turbane de vara?


"Da, acum am mai multe colectii, de turbane femei, modelele sunt din materiale subțiri care se potrivesc anotimpului cald. In plus, acum avem doua modele de bentite foarte frumoase, de exemplu: Bentiță împletita sau Bentita simpla."



Ce fel de materiale folosesti?
"Avem materiale elastice de angora, moi, mulandu-se foarte frumos dupa forma capului, sau din tricot care sunt foarte plăcute la atingere.
    Materialele din textură plină sunt potrivite pentru sezonul rece. Am cateva modele foarte populare de turbane pentru toamnă si turbane de dama de iarnă. Ma concentrez sa aleg culorile care sunt ușor de asortat, de exemplu: angora textură plină, turban roz pudrăturban albastru turban negru, turban alb. Din tricot avem turbanele: gri deschis-agintiu, turban roșu, turban cu dungi colorateturban maro, turban gri închis cu fir argintiu, plus diferite alte materiale. 
    Deasemenea am o gama larga de materiale din care confectionez bentitele.
Bineînțeles pe magazinul nostru online vei putea vedea materialele folosite. Bumbacul sau jerseul sunt cele mai potrivite pentru sezonul primavara - vara, iar turbanul din esarfa sau turbanul bumbac se potrivesc foarte bine anotimpurilor mai calduroase. Am o paleta mare de culori: roz cu sclipici fin, turban cu imprimeu modern, marsala si altele. Unele dintre modelele mele se pot purta cu succes, vara la plajă, protejandu-te de rezele solare si deasemenea ajutandu-te să obți o ținută superba si in astfel de situatii.
    Turbanele sunt foarte practice, deoarece iti protejeaza capul si parul, iar in anotimpurile firguroase pot inlocui cu succes caciulile, oferindu-ți un aer mai elegant, mai unicat. De multe ori un turban dama, te scoate in evidenta.

Am observat ca aceste turbane si bentitele vin si accesorizate, spune-ne cateva cuvinte despre acestea.


Turbanele de doamne sau domnisoare se pot purta cu accesorii, cu diverse modele de bijuterii si brose.



Confectionezi si turbane brodate manual?


Da, am avut multe cereri de turbane brodate manual. Acestea de cele multe ori sunt cusute exact cum isi doreste clientul, cu modelul, dimensiunea broderiei si culoarea preferata de client.



Ai in colectie si turbane pentru copii si bebelusi?

Deasemenea am avut cereri pentru turbane de bebelusi, si turbane pentru copii deoarece mamicile de multe ori doresc sa se asorteze cu copii lor si isi comanda impreuna turbanele. Am turban simplu sau brodat cu cirese, sunt foarte mandra de cum mi-au iesit.



Unde se pot comanda aceste turbane, sau cum ajung clientii la tine?
Primesc foarte multe mesaje directe de la cliente mele pe retelele de socializare, si anume pe paginile noastre de Facebook, Instagram sau mai usor, multe comenzi vin direct pe site-ul nostru Lune.ro

Daca le confectionezi in functie de client, cat timp iti ia sa le produci si sa le livrezi clientului?

In aproximativ 1-2 zile le confectionez si de cele mai multe ori comenzile sunt livrate de catre curierul rapid la usa clientului in 3-4 zile de la comanda.
    Trimitem emailuri de fiecare data cand avem reduceri sau modele noi. Astfel clientii nostri afla primii de promotii!

Antoneta iti multumesc pentru timpul acordat si ca ti-ai facut timp sa stai de vorba cu mine.

Cum Mare drag, si va invit sa vedeti toate turbanele AICI
#turbanebebelusi #turbanedama #turbanefemei #turbane #turbanefemeichimioterapie #turbanechimioterapie #turbanefete #bentite #bentitebebe

Comentarii